השיר Gangsta Rap מעביר ביקורת על מוסדות המשפט בארה''ב.
אני מאוד מתחבר לשיר משום שגם כאן בישראל כמו בארה''ב מסתכלים על פרטים מאוד שוליים בחברה מאשר בדברים הכי עיקריים.
השיר אומר שהגורם לכל האסונות והמקרים השליליים שקורים בארה''ב הוא תוצר של מוזיקת היפ הופ.
כאשר קורה אירוע ירי או אירוע אלים ישר מאשימים את הזמרים השחורים שהם משפיעים לרעה על החברה עם המוזיקה שלהם.
טיעון זה מבחינתי הוא אבסורד משום שקיימים המון גורמים שמשפיעים על התנהגות האינדיבידואל , בין היתר אם בחינוך, במצב הכלכלי או בנפש.
קל למאשימים לטעון שהמוזיקה היא הגורם משום שבמוזיקה קיים תוכן אלים. אך עם זאת התוכן הנ''ל נובע מתוך מצוקה אמיתית שקורת בחברה.
גזענות,חוסר אכפתיות ואמפתיות ואף שנאה.
רוב הראפרים שרים על חוויות שעברו במהלך חייהם וכך משתמע שהם מדברים אך ורק על דברים שליליים , אך עם זאת השירים שלהם מייצגים מצוקה אמיתית שלא נשמעת לרוב אצל זמרים לבנים.
החברה שאנו חיים בה צריכה להסתכל על התמונה הכוללת ולא על פרט אחד.
Gangsta Rap
454 צפיות
+ עוד
0 תגובות
המלצות יומיות של אמנים, אנשי רוח ואישי ציבור על מוזיקה שתעשה לכם את היום.


