בשבילי אין שיר שיותר מרגיש אופטימי לגבי הדור שלנו מ Closer to the edge.
השיר מדבר על כך שיום אחד נשים את כל המחלוקות שלנו כאנשים בצד ונחיה בעולם ללא מלחמות ובלי שנאה.
השיר בין היתר אומר שאנו לא באמת שונים אחד מהשני, השיר לוקח אותנו לרגעים התמימים שהיינו ילדים. חסרי מודעות , השקפות עולם ואידיאולוגיות.
אני מאוד אוהב את השיר משום שהוא נותן לנו את הפנטזיה שאם היינו נשארים עם התמימות הזאת לאורך כל השנים בתור מבוגרים אז היינו הרבה יותר אופטימיים ומאושרים בחיינו.
Closer to the Edge - 30 Seconds To Mars
331 צפיות
+ עוד
0 תגובות
המלצות יומיות של אמנים, אנשי רוח ואישי ציבור על מוזיקה שתעשה לכם את היום.


