השיר מדבר על בן אדם שמתחיל את חייו ונפתח לעולם.
אני זוכר שדוד שלי השמיע לי אותו לראשונה כשהייתי בכיתה א' , ועד היום השיר הזה מלווה אותי בחיי.
השיר מדבר על רגעים קשים ומשברים אך עם זאת על דרכי הפיתרון והתגברות על כל מכשול שנקלע לדרכנו .
תמיד כשאני שומע את השיר עולה לי חיוך ואני יודע שאם יש לי קושי מסוים , אני בטוח אתגבר עליו.
Son of Man
407 צפיות
+ עוד
0 תגובות
המלצות יומיות של אמנים, אנשי רוח ואישי ציבור על מוזיקה שתעשה לכם את היום.


