זמן להתעורר
לא יודעת אם לקרוא לזה שוני, אבל זה בהחלט משהו שחסר להרבה אנשים בדור שלנו (ומנגד לחלק דווקא יש בשפע). ההבנה כמה כוח יש לנו, כקבוצה, להוביל לשינוי שאנחנו יושבים בבית ומייחלים לו. אני לא יודעת אם זו אדישות, עצלנות, חוסר מודעות או השאכטות, אבל במקום לצאת לרחובות ולדרוש את מה שאנחנו רוצים לקבל אנחנו בעיקר מתלוננים.
307 צפיות
+ עוד
0 תגובות
המלצות יומיות של אמנים, אנשי רוח ואישי ציבור על מוזיקה שתעשה לכם את היום.


