ראיתי שכבר העלו את השיר של ג'ימבו ג'יי, אבל הרבה לפני שהוא יצא כסינגל לרדיו הוא נכתב כספוקן וורד והיה לאחד הקטעים המוכרים ולכן בחרתי להעלות עוד פעם אך בגרסה המוקדמת. אני חושבת שהשיר הזה מסמל משהו מאוד חזק בדור שלנו, משהו שיש לכולנו במשותף, אנחנו מדברים הרבה על מה שעשינו. בסופו של דבר, עשינו דברים שהמילה "עשיתי" היא לא המילה הנכונה בשביל לתאר אותם, ואנחנו לא עושים מספיק דברים שבאמת צריך לעשות.
אבל לא נורא, אנחנו די בטוחים שהזמן לטובתנו ושעוד יהיה לנו מתי לעשות את כל זה, כרגע אנחנו צריכים לעשות עוד איזה סלפי של מה שעשינו בתל אביב, ואולי לעשות לייק לחברה ולעשות גם איזה שייר לפוסט של הצינור ו-וואו, כמה עשינו היום...
עשיתי
470 צפיות
+ עוד
0 תגובות
המלצות יומיות של אמנים, אנשי רוח ואישי ציבור על מוזיקה שתעשה לכם את היום.


