בתשובה, ענאל שלחה לי את השיר הזה בהודעה וכתבה:
"ש לך אותי..כמובן שהפזמונים הרבה יותר רלוונטיים מהבתים עצמם, אבל אני באמת באמת אהיה שם תמיד בשבילך ותמיד יהיה לך אותי. וכמובן שגם בגלל שאני כל כך בטוחה שאת תגיעי לכל מה שתרצי, שאת תחקרי כל דבר עד שיהיה לך טוב..אבל אל תפסיקי להאמין באהבה כמו שאומר השיר!"
תיסלם - יש לך אותי
403 צפיות
+ עוד
0 תגובות
המלצות יומיות של אמנים, אנשי רוח ואישי ציבור על מוזיקה שתעשה לכם את היום.


