את השיר הקדשתי לענאל, חברה שהיא חצי שני. ישבתי איתה באחד הערבים אחרי הלימודים בקמפוס ואמרתי לה כך:
יש בזה מעבר לעובדה שהיינו בהופעה שלו ביחד ושהוא אחד האמנים האהובים עלייך אז באופן אוטומטי הוא מזכיר לי אותך. אני יודעת שזה בדרך כלל שיר שמתפרש בצורה מאוד רומנטית, אבל הוא פשוט מסביר בדיוק את הקשר והחיבור בינינו, ואת איך שאת מבינה אותי ומכילה אותי.
מוש בן ארי - את
387 צפיות
+ עוד
0 תגובות
המלצות יומיות של אמנים, אנשי רוח ואישי ציבור על מוזיקה שתעשה לכם את היום.


