מוזיקה היא עולם עשיר, נכון, אבל בסופו של דבר היא מורכבת עבורי משני דברים עיקריים שמקבלים כל אחד משקל שונה בכל יצירה כזו או אחרת שאני נתקלת בה.
החלק הראשון, לא בהכרח בגלל חשיבות גבוהה יותר, הוא המוזיקה עצמה - המלודיה, ההרמוניה, העיבוד. המוזיקה עצמה יודעת לרגש אותי גם בלי צורך בהרבה מילים, או בלי צורך להבין את משמעות המילים.
עידן רייכל בשירים רבים שלו מעורר אצלי רגשות רבים, אבל דווקא כשאני שומעת את השיר "מאישה" מהאלבום "בין קירות ביתי" יש לי עור ברווז כל פעם מחדש. מעולם לא תרגמתי את המילים של השיר, וכנראה גם לא עשה זאת, כי אני נהנית מחוויה של המוזיקה גם בלי משמעות מילולית.
Idan Raichel - Maisha
1152 צפיות
+ עוד
0 תגובות
המלצות יומיות של אמנים, אנשי רוח ואישי ציבור על מוזיקה שתעשה לכם את היום.


