אין שיר שיותר מסמל אותי מ "Daniel", שנכתב על ידי Elthon John.
אני קיבלתי את השם שלי בעקבות השיר הזה.
.הוא הזמר האהוב ביותר על אמא שלי והיא קראה לי דניאל על שם שירו Elthon John
אני גדלתי על כל שיריו של אלטון ג'ון והייתי ב3 הופעות שלו והוא ללא ספק האומן שהכי נקשרתי אליו בחיי.
בין היתר נחשפתי להרבה אומנים שהופיעו עמו במהלך השנים כמו:Queen,David Bowie,George Michaels ורבים אחרים. אלטון ג'ון פתח בפניי את עולם הפופ של שנות ה80 ועזר לי להכיר את כל האומנים שאני הכי אוהב.
ועל פי כן השיר דניאל הוא השיר שהכי מסמל אותי וחשוב לי מכולם.
Daniel
864 צפיות
+ עוד
0 תגובות
המלצות יומיות של אמנים, אנשי רוח ואישי ציבור על מוזיקה שתעשה לכם את היום.


