loader
day

התקווה 6- מה שיהיה יהיה

חבר שלי, נעם בחר את השיר הזה עבורי וזה מה שהוא אמר לי על הבחירה:
אני חושב שהשיר מייצג את אוהד כי דבר ראשון אוהד בחור מאוד אופטימי ושמח ותמיד בוחר להסתכל על הכוס המלאה בדברים כמו מילות השיר:
"אני מאלה שבוחרים לא לטמון ת׳ראש בחול
כי למרות הכל ולאן שלא אגיע"
למשל בתקופת מבחנים כאשר אנשים היו לחוצים מאוד הוא היה מספר לי שהוא שומע את השיר הזה בדגש על השורות ובא רגוע מאוד למבחנים:
"מה שיהיה יהיה
אין לנו יד בזה
הגורל יסתדר עם עצמו
אנחנו כאן כדי לחיות עם זה
ועם כל מה שבא ויבוא"
בנוסף שיש לי שיחות נפש עם אוהד ואני מציג בפניו חלק מהדילמות או הבעיות שלי בחיים הוא תמיד מעודד אותי ואומר לי שדברים יסתדרו בסופו של דבר ושאין לי מה לדאוג ורק לנסות ולעשות את הכי טוב שאני יכול.


אוהד ברון
מילים:
עמרי גליקמן
לחן:
עמרי גליקמן
מרגיעה
מרגיעה
play
ישראלי
play
651
plus המוזיקה שלי
651 צפיות
+ עוד
Ori Leshman
אוהד ברון
תומר מאור
Arielle Tal
0 תגובות