חבר שלי, נעם בחר את השיר הזה עבורי וזה מה שהוא אמר לי על הבחירה:
אני חושב שהשיר מייצג את אוהד כי דבר ראשון אוהד בחור מאוד אופטימי ושמח ותמיד בוחר להסתכל על הכוס המלאה בדברים כמו מילות השיר:
"אני מאלה שבוחרים לא לטמון ת׳ראש בחול
כי למרות הכל ולאן שלא אגיע"
למשל בתקופת מבחנים כאשר אנשים היו לחוצים מאוד הוא היה מספר לי שהוא שומע את השיר הזה בדגש על השורות ובא רגוע מאוד למבחנים:
"מה שיהיה יהיה
אין לנו יד בזה
הגורל יסתדר עם עצמו
אנחנו כאן כדי לחיות עם זה
ועם כל מה שבא ויבוא"
בנוסף שיש לי שיחות נפש עם אוהד ואני מציג בפניו חלק מהדילמות או הבעיות שלי בחיים הוא תמיד מעודד אותי ואומר לי שדברים יסתדרו בסופו של דבר ושאין לי מה לדאוג ורק לנסות ולעשות את הכי טוב שאני יכול.
התקווה 6- מה שיהיה יהיה
651 צפיות
+ עוד
0 תגובות
המלצות יומיות של אמנים, אנשי רוח ואישי ציבור על מוזיקה שתעשה לכם את היום.


