אין טקס סיום בארץ שלא מכיל את השיר הזה. הוא מיד מחזיר אותנו לטקס הסיום של התיכון / החטיבה/ הצבא וכו'.
בעיני השיר הזה קצת מאוס בגלל שהוא מושמע ללא הפסקה אבל אולי זה מה שהופך אותו לקאנון בישראל
עוף גוזל // אריק איינשטיין
1817 Viewing
+ More
0 Responses
Daily recommendations by musicians, artists and public figures of music that will make your day.


